زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

این منم، پویا، خلاق و قدری جلوتر از خودم.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
مثلا ما هفت سال تو مدرسه، درس زبان داشتیم، سالى حدود ٣٠ جلسه و جلسه اى دو ساعت درسى. علاوه بر این من ٧ ترمِ ٤٠ ساعته هم مجزا کلاس رفتم. کلا میشه ٧٠٠ ساعت ولى حالا چقدر انگلیسى بلدم؟ هیچى!  دقیقش سطح یک از سیستم زبان هاى اروپایى که ٦ سطح داره!



فقط یه نمونه بود، شما همینو بردار تعمیم بده به کل زندگى من ؛)


|||||||||

نظرات (۱)

I recently visited the National Museum of the Pacific War in Frergdicksbure, Texas. Amongst their exhibits are many display cabinets on the walls, and other displays out on the floor. It seemed like at least two-thirds of the American guns so displayed included the phrase "designed by John Moses Browning".

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی