زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

این منم، پویا، خلاق و قدری جلوتر از خودم.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ضرب المثل

یه ضرب المثل داریم که میگه:

Morgen, morgen, nur nicht heute, sagen alle faulen Leute.

 


 معنى تحت الّفظیش میشه این:

Tomorrow, tomorrow, just not today, lazy people say.


فردا، فردا، فقط نه امروز، تنبل ها اینو میگن.

 


و معنىِ منطبق بر منظورش اینه:

Don't leave for tomorrow what you can do today.

کار امروز رو به فردا نیانداز

 


  • ۹۳/۰۴/۲۵
  • پویا خلاق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی