زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

این منم، پویا، خلاق و قدری جلوتر از خودم.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سال نو یعنی تو :)

سلام

اول. سال جدید رو به همه و خودم تبریک میگم :) روزهای پر ثمر و مثبتی برای همتون آرزو میکنم.

دوم. ۹۲ هم گذشت. با همه روزای خوبش گرچه خیلی کم بود، با همه تلخی هاش. هر چی که بود تموم شد.
۹۲ واسه من پر حادثه بود. این حادثه باعث شد قدم توی یه راه طولانی بذارم و متقاعد بشم که مسیر زندیگیمو عوض کنم. و همچنین یاد گرفتم نگرش، نوع برخورد، سبک زندگی و سطح توقعاتم رو اصلاح کنم.

سوم. ۹۳ قطعا سال خوبی خواهد بود. همیشه سال های فرد بهتر از زوج ها بودن و امیدوارم مثل این دو ماه گذشته شاد و مفید سپری بشه.

چهارم. سال نو یعنی تو، وقتی از در تو میای. نذر کردم امشب، سفره چیدم که بیای. (از حسین صفا)

  • ۹۳/۰۱/۰۴
  • پویا خلاق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی