زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

این منم، پویا، خلاق و قدری جلوتر از خودم.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
کاش من یکی نبودم، چهار تا بودم

یکی می رفت دنبال کارای گرفتن نمایندگی و راه انداختن فروشگاه.

یکی می رفت دفتر پدر گرامی و ایشون رو کمک و همراهی میکرد.

یکی می رفت بلاد کفر و تحصیلات نداشته اش رو ادامه می داد.

اون چهارمی هم می موند تو خونه واسه تامین خواب اون سه تا چرت میزد.

  • ۹۲/۱۲/۲۴
  • پویا خلاق

تحصیل

خارج

فروشگاه

من

کاش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی