زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

این منم، پویا، خلاق و قدری جلوتر از خودم.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

و این چند روز...

و اما این چند روزی که نبودم:

یه سفر رفتم همدان. نیاز بود یه سری از استادا و دوستای قدیمی رو ببینم. کلا خوب بود و خوش گذشت!

فرصتی شد تا سه کتاب دوس داشتنی رو بخونم که به زودی نکاتی ازشون اینجا میارم :)

وبلاگمرو تو بلاگر راه انداختم، آقا عجب سیستمیه این بلاگر :)

فعلا هم دارم یه لیست ازفیلم ها و کتاب های با ارزشی که دیدم و خوندم آماده میکنم 

  • ۹۲/۱۲/۱۵
  • پویا خلاق

بلاگر

دوست

دیدار

سفر

کتاب

نظرات (۱)

The next time I read a blog, I hope that it doesnt disappoint me as much as this one. I mean, I know it was my choice to read, but I actually thought youd have something intreesting to say. All I hear is a bunch of whining about something that you could fix if you werent too busy looking for attention.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی