زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

این منم، پویا، خلاق و قدری جلوتر از خودم.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دل نسوزونیم

هر چی میخواید بزنید بشکنید اما دل نه!

میگه نمیدونم چرا حال و روزم اینه، سریع جوابشو میدن: برو ببین چیکار کردی که داری جوابشو پس میدی
میبینن طرف خورده به بحران مالی و خرجش زیاده، میگن :‌معلوم نیست از کجا این همه درآورده و حالا مجبوره اینجوری تو خرج بیافته!

آره شاید اینا راست باشه، اینا رو انکار نمیکنیم اما چرا زخم زبون؟!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی