زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

زندگی موازی

موازی با آن چه که هستم، هم جهت با خودم

این منم، پویا، خلاق و قدری جلوتر از خودم.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ما رسم داریم ...

ما تو خونمون یه سری رسمایی داریم اصن عجیب و غریب

- کسی حق نداره به چیزی علاقه وافر داشته باشه (درس، زبان، ورزش، تی وی، پی سی، مارک لباس، موسیقی)

- کسی حق نداره وقتی داخل اتاق تنهاست، در اتاق رو ببنده.

- کسی حق نداره جلو بقیه اسمس بده.

- کسی حق نداره با دوستش جلو بقیه صمیمی صحبت کنه.

- کسی حق نداره دوست صمیمی داشته باشه اصلا.

- همه باید دوستای همدیگه رو بشناسن!

---

مبالغه نمیکنما، جدی همینه. حکمتش رو نمیدونم، من فقط مطیعم!


|||
  • ۹۲/۱۱/۲۳
  • پویا خلاق

حق

خانواده

دوست

رسم

عجیب و غریب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی